Данська AP Moller-Maersk A/S, світовий лідер у сфері контейнерних перевезень, має намір досягти вуглецевої нейтральності своїх операцій до 2040 року – на 10 років раніше, ніж планувалося спочатку.
При цьому, якщо раніше цілі компанії зі скорочення викидів стосувалися лише флоту контейнеровозів, то тепер вони відносяться до всіх прямих і непрямих викидів від усіх видів діяльності Maersk.
“Для Maersk як глобального постачальника універсальних логістичних послуг у всіх видах перевезень дуже важливо розширити амбіції щодо досягнення нульового рівня чистих викидів на весь наш бізнес”, – заявив головний виконавчий директор компанії Сорен Скоу.
Компанія також поставила нові цілі на 2030 рік: до цього часу вона планує скоротити викиди на 50% у розрахунку на кожен відправлений контейнер і на 70% – у терміналах, що повністю контролюються нею. Крім того, Maersk має намір нарощувати використання екологічного палива в морському транспортуванні вантажів, розраховуючи перевозити чверть вантажів з використанням “зеленого” палива до 2030 року.
У 2018 році, коли данська компанія поставила за мету скоротити до нуля чисті викиди до 2050 року, це завдання здавалося “справді дуже амбітним”, і “ми не уявляли, як досягти цього”, – заявив Скоу в інтерв’ю газеті Financial Times.
Проте тепер, коли Amazon.com Inc., Ikea і Unilever Plc також посилюють вимоги щодо викидів для своїх ланцюжків поставок, а Maersk вже замовляє свої перші судна, котрі здатні працювати на “зеленому” метанолі, група має намір прискорити рух до мети вуглецевої нейтральності. “Ми бачимо себе лідером у скороченні викидів в одному з найбільш складних секторів, що декарбонізуються”, – зазначив Скоу.