Німецький автовиробник BMW AG планує розширити присутність на китайському ринку у новому році.
«Наступного року ми відкриємо три нові або модернізовані заводи в Шеньяні та Чжанцзягані», — заявив член ради правління BMW, що керує китайським напрямком діяльності компанії, Ніколас Пітер.
Компанія також має намір прискорити просування електромобілів у Китаї, підтримуючи «зелену» ініціативу країни. Обсяг продажів повністю електричного BMW iX3 у 2021 році, як очікується, сягне 20 тис. машин. У 2022 році BMW представить китайським покупцям п’ять нових моделей електромобілів, а до кінця 2023 пропозиція концерну на китайському ринку налічуватиме близько 13 моделей електрокарів.
До 2025 року чверть від сукупного продажу компанії в КНР припадатиме на електрокари, додав Пітер.
Компанія також повідомила, що її найбільший науково-дослідний та цифровий центр за межами Німеччини знаходиться саме в Китаї. У ньому працює понад 1,65 тис. осіб, включаючи близько 600 розробників програмного забезпечення для автомобілів.
«Те, що рухає Китаєм сьогодні, завтра переверне світ. Це ідеальне місце та відмінний партнер для BMW у проведенні перетворень», – зазначив Пітер.